Monday, March 26, 2007

חולה-מקרה ראשון

יום חמישי 22\3\2043

היום נפגשתי עם חברי לעבודה לאכול ארוחת צהריים
חבר טוב שלי המליץ על חומוסייה איכותית בשנקין. הלכנו ביחד כל החברה
הזמנתי חומוס עם פולים וביצה (ע"פי המלצת המלצרית)אכלנו צחקנו והיה ממש טעים.
לאחר זמן קצר הרגשתי סחרחורת ועייפות קלה.

יום שישי 23\3\2043

קמתי בבוקר ורציתי לעשות את הסיבוב האופניים הקבוע שלי אך קמתי עייף מאוד עם סחרחורות כך שלא הצלחתי להרים את עצמי מהמיטה. הלכתי לשירותים וגילתי שאני ממש חיוור ולצערי לא היה לי כוח לקום הרגשתי חולשה הייתי מנוזל וחזרתי לישון.

יום שבת24\3\2043

קמתי בבוקר ורציתי לצאת לבלות עם משפחתי בפארק אבל שוב תקפה אותי העייפות אולי זה בגלל שלא אכלתי מאתמול פשוט אין לי תאבון דבר שלא מאפיין אותי :]
דיברתי עם אישתי שראתה שאני נראה ממש רע והחליטה שכדי לפנות לרופא בערב אם מצבי לא ישתפר...
לא עשיתי כלום כל היום אז החלטתי לעדכן פה קצת את הבלוג...
בייי בינתיים תהיו בריאים ;]
ירון.

יום ראשון 25\3\2043

אני מרגיש ממש רע היום...
אתמול הלכנו לרופא כי המצב לא השתפר ]:
הוא החליט שכדאי שאני אעשה בדיקות דם ליתר ביטחון....
הא והוא גם שאל אותי אם זה קרה לי כבר , ואז נזכרתי שפעם כשאכלתי פול לא הרגשתי הכי טוב חשבתי שזה אלרגיה מסתבר שלא...

No comments: